Naujienos

KAUNE DAR VIENA JUNGTIS SU A1 MAGISTRALE

2018 m. rugsėjo 4 d.

Kauno miesto gyventojai ir miesto svečiai gali džiaugtis ne tik vis gerėjančia kelių būkle, bet ir naudingais infrastruktūros sprendimais. Vienas paskutinių tokių – Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale, prie kurios įgyvendinimo prisidėjo ir TEC Infrastructure.

Tiesiant naująją jungtį buvo įrengta nauja žiedinė sankryža, supilti kelio pylimai, nutiestos požeminės komunikacijos. TEC Infrastructure parengė žiedinės sankryžos ir jungčių su magistraliniu keliu A1 naujos statybos ir Ašigalio gatvės rekonstravimo techninį darbo projektą, planinius sprendinius (susisiekimo dalį) ir lietaus nuotekų dalį. Šioje jungtyje buvo suprojektuota ir nutiesta 200 m naujų kelių, žiedinės sankryžos išorinis skersmuo yra 45 m.

Naujasis infrastruktūros sprendimas sumažins eismo spūstis šiaurinėje miesto dalyje bei palengvins kauniečių ir miesto svečių susisiekimą su Kalniečių ir Eigulių mikrorajonais.

Ateityje naująją jungtį papildys viadukas, kuris vairuotojams leis iš Ašigalio gatvės pasukti tiesiai link Klaipėdos, o atvykstantiems iš Vilniaus pusės – nusileisti į Ašigalio gatvę.

UAB TEC Infrastructure yra TEC įmonių grupės, veikiančios infrastruktūros, pramonės ir energetikos projektavimo ir konsultavimo srityse, dalis. Grupėje dirba 98 darbuotojai, iš kurių 80 – kvalifikuoti inžinieriai. Bendrovė konsultuoja ir teikia projektavimo bei techninės priežiūros paslaugas transporto ir infrastruktūros srityje.

Dalijamės Kauno savivaldybės paruoštu vaizdo įrašu:

https://www.youtube.com/watch?v=RE4mvD9zlHE

 

REKONSTRUOTAS ROZALIMAS – DERVELIAI – AUKŠTELKIAI KELIO RUOŽAS

2018 m. rugpjūčio 28 d.

2018-08-24 Valstybinei teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai prie Aplinkos ministerijos priduotas rekonstruotas valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2901 Rozalimas – Derveliai – Aukštelkiai ruožas nuo 0,24 iki 6,86 km. Pakruojo rajone esantis kelias prasideda nuo Rozalimo gyvenvietės pabaigos, tęsiasi per Zigmantiškių, Dulkiškių, Bališkių kaimus ir pasibaigia ties Medikonių gyvenvietės pradžia. Trumpiau nei per metus buvo rekonstruotas šiame kelyje esantis žvyrkelis, nutiesta nauja asfaltbetonio danga.

IV etapas – Santaikos g. dalies projektas (gatvės ilgis apie 1104 m). Bendrovė projektuos trinkelių dangos šaligatvį, asfalto dangos pėsčiųjų ir dviračių takus. Į dešinę iš Kepyklos g. sukančiam transportui būtina greitėjimo juosta. Paskutinis etapas – kitos Santaikos g. dalies iki miesto administracinės ribos (gatvės ilgis apie 1397 m) projektas: asfalto dangos pėsčiųjų ir dviračių takas bei sujungimas su esama gatve.

Daugiau informacijos apie objektą:

Užsakovas: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos.

UAB TEC Infrastructure parengė kelio projektą, atliko projekto vykdymo priežiūrą.

Statybų rangovas AB „Panevėžio keliai“.

Projekto statybos vertė: 1,8 mln. EUR

 

PRADEDAMAS TRIJŲ ALYTAUS MIESTO GATVIŲ REKONSTRAVIMO IR KAPITALINIO REMONTO PROJEKTAS

2018 m. rugpjūčio 24 d.

Rugpjūčio pradžioje UAB TEC Infrastructure pasirašė sutartį su Alytaus miesto savivaldybės administracija dėl Ulonų, Pulko ir Santaikos gatvių rekonstravimo projektų parengimo ir projektų vykdymo priežiūros. Pagal šią sutartį numatyta rekonstruoti 4,6 km gatvių, įrengti ar rekonstruoti 4,4 km pėsčiųjų ir dviračių takų, 3,2 km šaligatvių bei rekonstruoti tris sankryžas. Darbus numatyta įgyvendinti per 8 mėnesius.

Projektas rengiamas penkiais etapais. I etapas – Pulko g. dalių, II etapas – Ulonų g. dalies rekonstrukcijos projektas (gatvės ilgis apie 912 m). TEC Infrastructure turi suprojektuoti maksimaliai važiuojamosios dalies juostų nedidinant kelio pločio, taip pat asfalto dangos pėsčiųjų ir dviračių taką bei trinkelių dangos šaligatvį. III etapas – likusios Ulonų g. dalies rekonstrukcija (gatvės ilgis apie 858 m) ir sujungimas su esama gatve.

IV etapas – Santaikos g. dalies projektas (gatvės ilgis apie 1104 m). Bendrovė projektuos trinkelių dangos šaligatvį, asfalto dangos pėsčiųjų ir dviračių takus. Į dešinę iš Kepyklos g. sukančiam transportui būtina greitėjimo juosta. Paskutinis etapas – kitos Santaikos g. dalies iki miesto administracinės ribos (gatvės ilgis apie 1397 m) projektas: asfalto dangos pėsčiųjų ir dviračių takas bei sujungimas su esama gatve.

„Atnaujinta ir sutvarkyta miesto infrastruktūra palengvins susisiekimą Alytaus gyventojams ir svečiams, puoš miestą ir suteiks džiaugsmo dviračių gerbėjams. Transporto infrastruktūros objektus projektuojame jau daugiau kaip 15 metų, todėl garantuojame geriausius sprendimus miesto gyvenimui“, – sako TEC Infrastructure projektų vadovas Andrius Indriliūnas.

Tai ne pirmasis TEC Infrastructure ir Alytaus miesto savivaldybės bendradarbiavimas. 2015–2016 metais Alytuje pastatytas TEC Infrastructure (veikusios UAB Tiltų ekspertų centro vardu) projektuotas pėsčiųjų tiltas per Nemuną Alytuje, 2016 m. Lietuvos pramonininkų konfederacijos organizuojame konkurse „Lietuvos metų gaminys“ apdovanotas aukso medaliu. „TEC Infrastructure“ yra suprojektavusi ne vieną panašų transporto infrastruktūros objektą Klaipėdoje, Mažeikiuose, Utenoje, Marijampolėje ir kituose Lietuvos miestuose.

 

KAUNO NEMUNO SALĄ SU KRANTINĖMIS JUNGS 360 LAIPSNIŲ PANORAMAS ATVERIANTYS TILTAI

2018 m. rugpjūčio 8 d.

Kauno Nemuno sala su abejomis upės krantinėmis bus sujungta dviem naujais pėsčiųjų ir dviračių tiltais, kurie ne tik leis salą dar labiau integruoti į miestą, bet jungtį tarp krantų praplės ir naujomis panoraminėmis viešosiomis erdvėmis. Tai paaiškėjo paskelbus Savivaldybės rengto viešo tiltų idėjos konkurso laimėtoją – projektą „360“. Jį pateikė architektų komanda KILD kartu su transporto ir infrastruktūros projektavimo įmonė TEC Infrastructure.

Pėsčiųjų–dviračių jungtis tarp abiejų Nemuno krantinių ir Nemuno salos, pagal laimėjusią koncepciją, bus sudaryta iš dviejų arkinės konstrukcijos tiltų – mažesniojo, jungiančio salą su Senamiesčiu bei Naujamiesčiu, ir didesnio – iš salos vedančio į H. ir O. Minkovskių gatvę.

Abiejų tiltų prieigose numatytos papildomos į esamą kontekstą organiškai įsiterpiančios viešosios erdvės – amfiteatrai, iš kurių bus galima grožėtis aplinkine panorama 360 laipsnių kampu. Centrinės tiltų dalys tuo metu projektuotos taip, kad šioms miesto panoramoms turėtų kuo mažesnį poveikį. Didysis tiltas per pagrindinę upės vagą kurs plonos tiesės įspūdį.

Nuo vandens paviršiaus abu tiltai bus pakelti tik tiek, kad netrukdytų laivybai, o jų estetinis vientisumas išryškinamas nenaudojant tarpinių atramų bei ansambliškai integruotų viešų erdvių architektūrine išraiška. Projekto pagrindinis konstruktorius Vilius Karieta drauge su architektais nugludino architektūrinius ir techninius projekto sprendimus. Šio projekto vadovas yra Mantas Markevičius.

„Kauno Nemuno sala yra unikali vieta, kurią verta kuo labiau atverti miestui, įtraukti į jo socialinį ir kultūrinį gyvenimą. Naujoji pėsčiųjų bei dviračių tiltų jungtis paskatins šiuos procesus, praplės miestą, o jo gyventojams ir svečiams suteiks daugiau judėjimo laisvės, erdvių džiaugtis ir grožėtis Kauno panoramomis. Puiku, kad galime prie to prisidėti ir daryti tai dirbdami kartu su  profesionaliais, aktualių idėjų nestokojančiais ir savo talentą tarptautiniu mastu jau įrodžiusiais partneriais“, – sako TEC Infrastructure vadovas Arūnas Ruokis.

KILD komandos narys architektas Petras Išora pažymi, kad kuriant naujosios krantinių ir salos jungties koncepciją siekta išryškinti vietos kontekstą, akcentuojant tiltus pratęsiančias viešąsias erdves, o patiems tiltams renkantis santūresnius architektūrinius sprendimus. Kartu jie turėtų užtikrinti patogų ir sklandų judėjimą tarp salos ir skirtingų miesto dalių.

„Pagal mūsų siūlomą idėją, salos ir krantinių jungtis ne tik atveria naujas galimybes pėsčiųjų ir dviračių judėjimui, tačiau ir kuria viešas erdves pabūti, atsikvėpti, susitikti ir pamatyti miestą – pabrėžiame tiek Senamiesčio, tiek Nemuno salos ir Aleksoto krantinių panoramas. Tiltų architektūriniai sprendimai, nors yra šiuolaikiški ir pakankamai minimalistiniai, bet kartu sujungiant pusiau atviros arkinės santvaros konstrukcijos bei techniškų detalių estetinę raišką, nurodo ir į čia anksčiau veikusį uostą bei jo infrastruktūrą. Savo sprendimus taip pat derinome prie numatytos Nemuno salos plėtros, čia planuojamų statybų“, – sako P. Išora.

Planuojama, kad Nemuno saloje ateityje įsikurs M. K. Čiurlionio koncertų centras, Nacionalinis mokslo ir inovacijų centras „Mokslo sala“. Šiuo metu čia veikia „Žalgirio“ arena, yra įrengtos rekreacinės erdvės.

Konkurso laimėtojai su Kauno miesto savivaldybe jau artimiausiu metu pasirašys sutartį ir pradės naujosios Nemuno pėsčiųjų ir dviračių jungties detalaus projektavimo darbus.

Tai jau ne pirmas įvertinimo sulaukęs KILD architektų komandos tiltų projektas. Praėjusiais metais vilniečiai laimėjo pirmąją vietą tarptautiniame ekologiško tilto projekto Seulo miestui konkurse ir už Lietuvos vardo garsinimą Prezidentės Dalios Grybauskaitės buvo apdovanoti „Globalios Lietuvos“ apdovanojimu. KILD vienija architektus Ivane Ksnelashvili, Petrą Išorą, Oną Lozuraitytę bei Dominyką Daunį.

UAB TEC Infrastructure yra TEC įmonių grupės, veikiančios infrastruktūros, pramonės ir energetikos projektavimo ir konsultavimo srityse, dalis. Grupėje dirba 94 darbuotojai, iš kurių 70 – kvalifikuoti inžinieriai. Iki šiol UAB TEC Infrastructure yra suprojektavusi ir parengusi ne vieną Lietuvos gerai žinomą infrastruktūros objektą: Alytaus pėsčiųjų tiltą, arką ties Žemaitkiemiu A2 magistraliniame kelyje, Jakų žiedinė sankryža prie Klaipėdos ir kitus. Šiuo metu įmonė įgyvendina Rusnės estakados projektą.

P1070208

 

BAIGTAS TILTO PER DUBINGOS UPĘ REKONSTRUKCIJOS PROJEKTAS

2018 m. liepos 17 d.

UAB TEC Infrastructure parengė tilto per Dubingos upę rekonstrukcijos techninį ir darbo projektus pagal su UAB „Viadukas“ pasirašytą sutartį. Naujas tiltas bus įrengtas iš įtemptų 26,2 m sijų ir stovės 5 m nuo vandens horizonto atramos.

Rekonstruojamas tiltas yra urbanistiškai jautrioje zonoje: Dubingos ir Žeimenos upių sankirtoje Pabradės miesto centre, kur gausu statinių ir inžinerinių tinklų, netoliese yra karinis Silvestro Žukausko poligonas, o sankryžoje yra dar vienas tiltas per Žeimeną. Tai rengiant projektą kėlė iššūkių.

„Rengdami šį projektą nė minutę negalėjome užmiršti, kad jis – unikalioje, smarkiai urbanizuotoje vietoje, miesto centre. Noriu padėkoti Lietuvos automobilių kelių direkcijai, Pabradės seniūnijai, Alfonso Ramanausko-Vanago kovinio rengimo centrui, ESO, Pabradės „Domus“ bendruomenei už pagalbą ir geranoriškumą ruošiant projektą. Bendradarbiaudami galėjome per gana trumpą laiką paruošti sudėtingo objekto techninį ir darbo projektą ir tikime, kad Pabradės gyventojai ir svečiai jau 2019 m. vasaros pradžioje džiaugsis saugiu ir kokybišku susisiekimu grafiko“, – sako TEC Infrastructure generalinis direktorius Arūnas Ruokis.

UAB TEC Infrastructure yra TEC įmonių grupės, veikiančios infrastruktūros, pramonės ir energetikos projektavimo ir konsultavimo srityse, dalis. Grupėje dirba 94 darbuotojai, iš kurių 70 – kvalifikuoti inžinieriai. Bendrovė konsultuoja ir teikia projektavimo bei techninės priežiūros paslaugas transporto ir infrastruktūros srityje.

 

RUSNĖS ESTAKADOS PROJEKTĄ PARENGĖ „TEC INFRASTRUCTURE“

2018 m. birželio 25 d.

UAB „TEC Infrastructure“ kartu su AB „Kauno tiltai“, dirbdamos pagal jungtinės veiklos sutartį, įgyvendina Rusnės estakados projektą. „TEC Infrastructure“ parengė šio objekto techninį-darbo projektą ir suprojektavo architektūrinę statinio dalį – naują estakadą per užliejamą kelio ruožą, 5 pralaidas ir kitus inžinerinių tinklų sprendinius bei komunikacijų tinklus. Bendra projektavimo darbų vertė – daugiau kaip 160 tūkst. eurų.

Birželio viduryje gautas statybos leidimas baigia vieną svarbių viso projekto etapų – projektavimą. Toliau bendrovė „TEC Infrastructure“ visą statybos darbų laikotarpį rūpinsis autorine projekto priežiūra. Statybų pabaiga numatyta 2019 m. antrą pusmetį.

„Dėkojame „Kauno tiltams“ už galimybę prisidėti prie šio Rusnės gyventojų ilgai laukto objekto statybos. Projektas parengtas taikant pažangiausią tokių objektų projektavimo patirtį, atsižvelgiant į vietovės ypatumus. Unikalus projektas pateikė mums savų aplinkosaugos ir teisinių iššūkių, kuriuos sėkmingai išsprendėme neatsilikdami nuo sutarto grafiko“, – sako „TEC Infrastructure“ generalinis direktorius Arūnas Ruokis.

UAB „TEC Infrastructure“ turi 15 metų transporto infrastruktūros objektų projektavimo patirtį. Bendrovė yra suprojektavusi tokius infrastruktūros objektus kaip pėsčiųjų tiltas per Nemuną Alytuje, pėsčiųjų viadukas per geležinkelį Kazlų Rūdoje, įvairių magistralinių Lietuvos kelių atkarpų rekonstrukcijas.

 

TEC INFRASTRUCTURE VADOVAUS ARŪNAS RUOKIS

2018 m. birželio 1 d.

Nuo birželio 4 d. transporto ir infrastruktūros projektavimo įmonei TEC Infrastructure vadovauja Arūnas Ruokis.

38-erių metų A. Ruokis turi daugiau nei 15 metų patirtį sudėtingų pramonės ir infrastruktūros objektų projektavimo bei projektų valdymo srityse. Reikšmingiausią savo karjeros dalį jis skyrė UAB „Bioprojekto“, vėliau tapusio TEC įmonių grupės dalimi, projektams, buvo šios bendrovės vadovas.

Naujasis TEC Infrastructure vadovas sako, kad įmonės tikslas – tapti Baltijos regiono lydere infrastruktūros projektavimo srityje – nesikeičia, o siekiai tik auga. „Mūsų vizitinė kortelė ir toliau bus pas mus dirbantys aukščiausios kvalifikacijos specialistai ir darbo kokybė. Įmonės planuose numatyta plėtra Baltijos regione, tampant stipriausia inžinerinio konsultavimo ir infrastruktūros projektavimo įmonių grupe“, – sako A. Ruokis.

UAB TEC Infrastructure yra TEC įmonių grupės, veikiančios infrastruktūros, pramonės ir energetikos projektavimo ir konsultavimo srityse, dalis. Grupėje dirba 94 darbuotojai, iš kurių 70 – kvalifikuoti inžinieriai.

 

BAIGTA VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIO PILVIŠKIAI-ŠAKIAI-JURBARKAS REKONSTRUKCIJA

2018 m. gegužės 21 d.

Gegužės 16 d. valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 137 Pilviškiai–Šakiai–Jurbarkas ruože nuo 40,95 iki 52,1 km baigti statybos darbai, objektas perduotas Lietuvos automobilių kelių direkcijai prie Susisiekimo ministerijos. Šio objekto techninio ir darbo projekto autorius – UAB TEC Infrastructure, įmonė taip pat prižiūrėjo projekto vykdymą. Objekto statyba truko 8 mėnesius.

Pagal parengtą projektą rekonstruotas III kelio kategorijos 11,15 km ilgio ruožas ir 43,6 km esantis tiltas per Jotijos upę, gyvenvietėse įrengti šaligatviai, autobusų sustojimo aikštelės, pėsčiųjų perėjos, miesto vartai ir kitos inžinerinės priemonės, kurios pagerins pėsčiųjų ir vairuotojų eismo saugumą ir patogumą.

Daugiau informacijos apie objektą:

Užsakovas (statytojas): Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

Projektuotojas: UAB TEC Infrastructure

Statybų rangovas: UAB „Alkesta“

Statybos techninis prižiūrėtojas: AB „Problematika“

 

ATIDARYTAS RAŽIŠKIŲ VIADUKAS

2017 m. spalio 23 d.

Brezinys

Kauno rajone atidarytas rekonstruotas viadukas per geležinkelį. Viaduką projektavo „Tiltų ekspertų centras“, o įrengė „Kauno tiltai“. Viaduko ilgis 54m, plotis 12,9m. Daugiau informacijos Kauno miesto savivaldybės svetainėje.

 

TILTŲ EKSPERTŲ CENTRAS PRISIDĖJO PRIE STOVYKLOS MOKSLEIVIAMS "PAŽINK PROFESIJĄ 2017"

2017 m. liepos 4 d.

Birželio 26 – liepos 1 d. Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) vyko jau penktoji kasmetinė moksleivių vasaros stovykla „Pažink profesiją“. Šiemet stovykloje dalyvavo 15–17 metų amžiaus moksleiviai iš visos Lietuvos.

„Kasmet moksleiviai turi išskirtinę progą vieną savaitę tapti studentais ir sužinoti apie studijas bei profesijas. Stovyklos misija – skatinti moksleivius tikslingai pasirinkti karjeros kryptį, kas yra ypač aktualu planuojant savo ateitį“, – sakė Integracijos ir karjeros direkcijos l. e. p. direktorė Ugnė Narkevičiūtė. Daugiau informacijos.

Pazink profesija 2017

TILTŲ EKSPERTŲ CENTRAS DALYVAVO VGTU STUDIJŲ TOBULINIMO RENGINYJE

2017 m. gegužės 25 d.

Tiltų ekspertų centro tiltų skyriaus vadovas Domas Čėsna šių metų gegužės mėn. 25 dieną dalyvavo Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) renginyje, skirtame verslo dalyvavimui studijų procese. 

Diskusijos metu įmonių atstovai išsakė pagrindinius savo, kaip vienų didžiausių statinių projektavimo rinkos žaidėjų ir potencialių VGTU studentų darbdavių, lūkesčius bei ateities perspektyvas, o universiteto atstovai supažindino kolegas su dabar jau vykdomais ir ateityje planuojamais studijų kokybės gerinimo projektais.

Projektuotojai akcentavo šiuo metu labiausiai pageidaujamus statybos inžinierių ir ypač – projektuotojų – gebėjimus: užsienio kalbų žinias, verslumą, lyderystę, motyvaciją, darbo naujausiomis kompiuterinėmis programomis ir specializuoto programavimo įgūdžius. Susitikimo metu buvo sutarta artimiausiu metu parengti konkrečius tiek projektuotojų įmonių, tiek universiteto siūlymus dėl priemonių, padėsiančių paruošti visapusiškai išsilavinusius ir tarptautiniu mastu konkurencingus statybos inžinerijos srities specialistus. Daugiau informacijos.

VGTU studiju tobulinimo renginysVGTU studiju tobulinimo renginys

TILTŲ EKSPERTŲ CENTRAS ĮSIGIJO "BIOPROJEKTO" KONTROLINĮ AKCIJŲ PAKETĄ

2017 m. balandžio 24 d.


Infrastruktūros objektų projektavimo ir konsultavimo įmonė UAB Tiltų ekspertų centras (TEC) įsigijo UAB „Bioprojektas“ kontrolinį akcijų paketą iš Mečislovo Daugialos, kitų smulkiųjų akcininkų bei „Axis Industries“. Nuo šiol „Bioprojektas“ tampa TEC įmonių grupės nare. UAB „Bioprojektas“ vadovaus Visvaldas Šavelskis, patyręs energetikos objektų projektavimo ir konsultavimo įmonių vadovas. Buvęs „Bioprojekto“ vadovas Arūnas Ruokis liks bendrovėje ir dirbs Projektų direktoriumi.

„Įsigydami „Bioprojektą“ plečiame paslaugų spektrą ir veiklos geografiją. „Bioprojektas“ 17 metų sėkmingai projektuoja šilumos ir elektros energijos gamybos objektus, biokuro paruošimo, apdorojimo, transportavimo ir saugojimo sistemas bei kitus pramonės ir energetikos objektus Lietuvoje, Šiaurės ir Rytų Europos šalyse. Naujai suformuota TEC projektavimo įmonių grupė nuo šiol galės rinkai pasiūlyti plataus spektro projektavimo bei konsultavimo paslaugas tiek pastatų, tiek infrastruktūros segmentuose.“, – sako TEC generalinis direktorius Marijus Jarockis.

UAB Tiltų ekspertų centras – transporto ir infrastruktūros projektavimo įmonė, savo veiklą pradėjusi 2003 metais. Per įmonės gyvavimo laikotarpį parengta apie 500 automobilių, pėsčiųjų, geležinkelių tiltų ir viadukų, kelių, gatvių, geležinkelių, vandentvarkos ir kitų infrastruktūros objektų projektų, kurių bendras ilgis apie 600 kilometrų.

UAB „Bioprojektas“ specializuojasi projektuojant pramoninius statinius ir energetikos objektus: pramonės įrengimus ir technologijas, katilines, šilumos tiekimo tinklus, kogeneracines jėgaines, medienos džiovinimo kompleksus, pritaikant ir rekonstruojant katilines, diegiant aplinkosaugos sprendimus pramonėje ir energetikoje.

UAB „Bioprojektas“ projektavo Estijos bendrovės „Auragen“ OU 21,4 MW elektros ir 76,5 MW šilumos gamybos galios jėgainę Taline. Elektrinė pajėgi pagaminti iki 20 procentų visos Talinui centralizuotai tiekiamos šilumos energijos.

Po įsigijimo susiformavusioje įmonių grupėje dirba beveik 100 darbuotojų, tame tarpe daugiau nei 70 aukštos kvalifikacijos inžinierių, projektuotojų.

 

UAB TILTŲ EKSPERTŲ CENTRAS ĮVERTINTAS AUKSO MEDALIU KONKURSE „LIETUVOS METŲ GAMINYS – 2016“

2016 m. gruodžio 16 d.

Aukso medalis

Lietuvos pramonininkų konfederacijoje konkurso „Lietuvos metų gaminys – 2016“ komisijos posėdyje priimtas sprendimas UAB Tiltų ekspertų centras gaminiui/paslaugai suteikti AUKSO medalio kategorijos apdovanojimą.

Konkurso „Lietuvos metų gaminys“ pagrindinis tikslas – didinti aukštos kokybės lietuviškos produkcijos konkurencingumą, pristatyti ir įtvirtinti šalies pramonės produkciją, prekes ir paslaugas vietiniam ar tarptautiniam vartotojui, skatinant rinktis kokybišką lietuvišką produktą, taip vystatnt Lietuvos verslo plėtrą.

2016 metų gaminio/paslaugos aukso medalis skirtas už pėsčiųjų tilto Alytuje projektavimą. Tiltą, pavadintą Baltosios rožės, Alytaus miesto simbolio vardu, pastatė statybos bendrovė UAB „Alkesta“. Tiltas įtrauktas į Lietuvos rekordų sąrašą, kaip aukščiausias šalies pėsčiųjų ir dviračių tiltas. Pėsčiųjų ir dviračių tilto ilgis 240,53 m, aukštis 38,10 m.

Tilto projektą užsakė Alytaus miesto savivaldybės administracija, projektavo UAB Tiltų ekspertų centras (proj. vad. Saulius Anusas, proj. dal. vad. Vilius Karieta), projekto rangovas – UAB „Alkesta“ (proj. koordinat. Kęstutis Supranavičius, proj. vad. Mantas Narkus, statyb. aikšt. vad. Eduardas Visockas ir Justinas Zablackas), pagrindiniai subrangovai – UAB „Tilsta“ ir „Mammoet“ (Olandija).

P1070208

„LANDMARK CAPITAL“ ĮSIGIJO UAB TILTŲ EKSPERTŲ CENTRĄ

2015 m. rugsėjo 18 d.

 Investuotojai „Landmark Capital“ savo vystomų projektų sąrašą pasipildė naujai įsigyta įmone – UAB Tiltų ekspertų centras. Tai viena infrastuktūros projektavimo rinkos lyderių Lietuvoje bei turi sukaupusi daugiau nei 10 metų veiklos patirtį tiltų, kelių ir geležinkelių projektavime. Sandorio suma nėra skelbiama.

„Investuojame tik į įmones, turinčias spartaus augimo potencialą bei galimybes postūmiui plėtroje. Į mūsų akiratį patekusioms įmonėms taikomi aukšti kriterijai: aiškus konkurencinis pranašumas, pageidautina užimama specifinė niša rinkoje, patyrusi ir motyvuota vadovų komanda, aiški įmonės vystymosi strategija bei verslo planas, bendras rinkos augimo potencialas ir kt. Šie kriterijai svarbūs, nes mūsų bendrovė investiciniuose projektuose dalyvauja tiek kaip vystytojas, tiek kaip finansinis partneris“, – įsigijimą komentuoja „Landmark Capital“ generalinis direktorius Marijus Jarockis.

2014 m. įmonės Tiltų ekspertų centras pajamos siekė 4,07 mln. eur. Tiltų ekspertų centras šiuo metu dirba 46 darbuotojai. Po įsigijimo ir toliau siekiama tęsti bei auginti Tiltų ekspertų centras veiklą.

„Naujo akcininko atėjimą vertiname kaip didėjančias plėtros galimybes. Šiuo metu įmonėje dirba kvalifikuoti specialistai su aukštuoju išsilavinimu, o savo darbais ir projektais bendrovė pelnė patikimo partnerio vardą. Turėdami atitinkamą kompleksą privalumų, sulaukiame ir partnerių, kurie išmano mūsų rinką bei sudaro sąlygas toliau vystyti ir auginti pradėtą verslą. Tai investicija, kuri yra naudinga abiems pusėms“, – teigia Tiltų ekspertų centras direktorius Regimantas Valasevičius.

Lietuvoje veikianti bendrovė „Landmark Capital“ nuo 2014 metų investuoja nuosavą kapitalą į įvairius verslus bei projektus, įgydama dalį akcijų veikiančiose ar steigiamose bendrovėse, taip pat tiesiogiai įgydama nekilnojamąjį turtą. Bendrovė kuria papildomą vertę savininkams ir partneriams atrasdama perspektyvius verslo ir nekilnojamojo turto projektus, finansuodama juos bei realizuodama juose įmonės vadovų, savininkų ir specialistų kompetencijas.

Mus rasite

L. Zamenhofo g. 3 Vilnius
LT-06332, Lietuva